Nieuws

 

Volledige regie op serviceonderhoud

30 januari 2020

Dagelijks onderhoud aan bijna 10.000 woningen van woningcorporaties, commerciële vastgoedeigenaren en VvE’s is topsport!

 

Service en klanttevredenheid is natuurlijk wat ons hierbij drijft, maar dit betekent niet alleen dat de reparatieopdrachten naar wens van de woningbezitter of huurder uitgevoerd worden. Het is een volledig proces van een juiste en accurate telefonische intake, de planning van de order per monteur, de daadwerkelijke uitvoering tot en met de administratieve en financiële afhandeling hiervan.

Onze afdeling service & onderhoud werkte al geruime tijd met een digitale werkbon-omgeving. De voordelen: hogere “first-time-fix” (de juiste monteur op de juiste klus), efficiënter, minder administratie, lagere reparatiekosten (overhead), blijere klanten, huurders en monteurs, goede en uitgebreide registratie (foto’s, handtekeningen) ter onderbouwing van de verrichte werkzaamheden.

Vorige week was de instructie van de werkbon-app aan de eerste medewerkers van onze andere afdelingen (mutatiewerk, particulier en projecten). We hebben er vertrouwen in dat ook deze Tromp-mannen enthousiast worden van het gemak en eenvoud waarmee zij hun werk kunnen gaan oppakken en administratief afhandelen.

Wilt u ook verrast worden op het gebied van “geruisloos” vastgoedonderhoud, van A tot Z, neem gerust contact met ons op!

#digitaalwerken #vooruitgang #samenkomenweverder #geruisloosvastgoedonderhoud #koffie